آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟خدمات بلاگ ما به شما :آموزش دیجیتال مارکتینگ ، آموزش دیجیتال مارکتینگ ومشاوره ، آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها ، آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها و فروش

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟خدمات بلاگ ما به شما :آموزش دیجیتال مارکتینگ ، آموزش دیجیتال مارکتینگ ومشاوره ، آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها ، آموزش دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کارها و فروش


سلام
اوقاتتون بخیر !
اگه بخوایم بگم بهتون که قبل از گذروندن وقت ارزشمندتون توی بلاگ ما درنهایت به چه نقطه ای می رسیدبهتره این توضیح رو با دقت بخونید .
کلا هدف یا به قول مارکترها تارگت بلاگ ما آشنایی عموم مردم با دیجیتال مارکتینگ و چرایی الزام دیجیتالی شدن کسب و کارها در این دنیای اینترنتی می باشد .
اگه دنبال آموزش و مشاوره و خدمات اقتصادی راجب این حوزه هستید میتونید مارو توی اینترنت و social media ها دنبال کنید.!

Instagram: @_digital_dream
yahoo mail: niloofarsadeghi0938@yahoo.com
+98 9033227088

بایگانی

آموزش دیجیتال مارکتینگ و مفهوم پایه ای CRM

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 

 

CRM یا  (customer relationship management) یک راهبرد مدیریتی می باشد که در آن بنگاه با استفاده از اطلاعات و آشنایی با سلایق ، نیازها و چالش های مشتریان خود ارتباطی مستمر خواهند داشت . 

بررسی ها نشان میدهد هرچه مشتریان ارتباط  و تعامل طولانی تری با یک سازمان داشته باشند احتمال موفقیت آن سازمان در سطح کلان بیشتر خواهد بود.

اگر بنگاه اقتصادی یا سازمان بتواند کانالهای ارتباطی بیشتری در سطح جامعه ایجاد کند قطعا رضایتمندی صاحبان و مشتریان را میتواند روز به روز افزایش دهد و بخشی از پروسه برند سازی را طی کند .

هرچه شناخت از مشتری بیشتر باشد قطعا نسبت به نیازهایشان نیز پاسخگوتر خواهیم بود.

 

 

برای  اجرای این سیستم نیاز به یک فرد متخصص و آشنا با سیستم دیجیتال مارکتینگ هستید . سازمانهای بزرگ به این بخش ارزش زیادی قائل اند در کسب و کارهای کوچک نیز موضوعی بسار مهم و پرنقش برای ادامه می باشد زیرا به افراد برنامه و راه های کم هزینه تر و بهینه تری را ارائه میدهد.

ازجمله مزایای بکارگیری سیستم CRM برای سازمان و مشتری به موارد زیر میتوان اشاره داشت :

 

     . ایجاد ارتباط با مشتری 

     . طراحی یک برنامه و استراتژی مشخص برای هر مشتری 

     . هدف گذاری مشخص برای سازمان و تعیین برنامه برای رسیدن به آن اهداف 

     . کسب سود بیشتر از صرفه هزینه های کمتر و بهینه تر 

     . معرفی کالا و خدمات مشابه یا مکمل یا جانشین برای هر مشتری مطابق با نیاز و سلیقه آن 

     . تعیین سود آور یا نبودن هر مشتری 

     . افزایش کارآیی و درنهایت وفاداری مشتری می شود. 

 

اجرای این سیستم برای مشاغل جزو اهداف پیاده سازی یک دیجیتال مارکتر هست که به این بخش اهمیت فراوانی میدهد چرا که پیدا کردن مشتری جدید زمانبر و هزینه بر است و یک مارکتر هدفش ایجاد مشتری از یک سرنخ و تبدیل آن مشتری به مشتری وفادار می باشد که در این پروسه برای هر کسب و کاری برنامه ای مشخص با پیاده سازی CRM مناسب می باشد.

 موفق باشید 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نیلوفر صادقی